Vragen

1. Wat zijn de levertijden?

Onze standaard levertijd is 3-5 werkdagen. Heeft u een spoedbestelling? Kies dan voor de spoedoptie, en wij verzenden uw welkomstbord binnen 1-2 werkdagen.

Twijfelt u of uw bestelling op tijd aankomt? Stuur ons dan een berichtje, en we helpen u graag verder!

2. Wat zijn de betaalmethoden?

We accepteren betalingen via iDEAL, creditcard (Visa, Mastercard), PayPal en bankoverschrijving.

3. Kan ik een product op maat laten maken?

Ja, we bieden op maat gemaakte producten aan. U kunt ons uw ontwerp, kleurvoorkeuren en tekst sturen, en wij zorgen voor de rest.

4. Hoe kan ik een bestelling plaatsen?

U kunt uw bestelling plaatsen via onze website door het invullen van het bestelformulier. Kies het gewenste bord, voeg uw persoonlijke tekst toe en rond de betaling af.

5. Kan ik mijn bestelling volgen?

Ja, zodra uw bestelling is verzonden, ontvangt u een track & trace code waarmee u uw
pakket kunt volgen.

6. Kan ik mijn bestelling retourneren?

Ja, u kunt uw bestelling binnen 14 dagen na ontvangst retourneren, mits het in originele staat verkeert. Gepersonaliseerde producten kunnen helaas niet geretourneerd worden.

7. Hoe kan ik contact opnemen met de klantenservice?

Onze klantenservice is bereikbaar via e-mail op info@royalweddingsign.nl of via whatsapp op 06 53 99 34 50. We zijn beschikbaar van maandag tot en met vrijdag, van 9:00 tot 21:00 uur.

8. Wat moet ik doen als mijn bord beschadigd aankomt?

Als uw product beschadigd aankomt, neem dan binnen 48 uur contact met ons op via info@royalweddingsign.nl met een foto van de schade. Wij zullen dan een vervangend product voor u regelen.